Powered By Blogger

Thursday, September 10, 2009

FLYNNE Woman Passion Serum

18 ml RM187

Flynne Woman Passion serum ialah serum yang digunakan terus kepada bahagian vagina/clitoris dan dapat memberi kesan terus untuk menambah dan meningkatkan keinginan seks wanita. Ia mengandungi bahan istimewa.


Sebelum hubungan seks, sedikit titisan Flynne Woman Passsin Serum digunakan ke atas clitoris. Akan menambahkan aliran darah dan clitoris akan menjadi lebih bertindakbalas dan secara semulajadi akan terangsang.


Dalam proses merangsang, clitoris akan mengembang beberapa kali dari saiz normal (Kebiasaannya dalam keadaan normal ia mengambil masa 20 minit dari proses pemanasan). Masa yang diambil untuk itu menjadi lebih cepat dengan Flynee Passion Serum.


Flynee passion serum ada lah selamat, dimana ia menambah isyarat dan keasyikan puncak syahwat. Serum ini mempunyai rasa sensasi yang mana tidak akan memberi kesan dan dapat dapat diketahui oleh pasangan dan juga tidak akan menganggu aktiviti pemanasan ringan.


Oleh itu kepada wanita yang menginginkan pengalaman seks yang lebih mengasyikkan..jangan tunggu lagi dan dapatkan ia sekarang!!!


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template The Business Templates by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP